لطفاً شکیبا باشید

آغاز به کار صرافی فارابی در مرکز تجارت جهانی

کارگزاری فارابی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

صرافی فارابی در مرکز تجارت جهانی میدان فردوسی تهران آغاز به کار کرد. این صرافی به منظور ارائه خدمات ارزی به واردکنندگان و صادرکنندگان با اخذ مجوز بانک مرکزی تاسیس و با جذب نیروهای متخصص، با تجربه و متعهد در کلیه زمینه های زیر به ارائه خدمات به صادرکنندگان، واردکنندگان و مشتریان حقیقی و حقوقی می پردازد:

 

خرید ارز صادرکنندگان و فروش ارز به واردکنندگان

شرکت صرافی بابازاده و شرکاء با در اختیار داشتن منابع ریالی قابل اتکاء و در چارچوب قوانین و مقررات ارزی بانک مرکزی ج.ا.ا نسبت به خرید ارز از طریق سامانه های نیما و سنا از صادرکنندگان محترم با اعلام نرخ های رقابتی و ثبت معاملات در سامانه های مرتبط به منظور رفع تعهد ارزی صادرکنندگان اقدام می نماید.

همچنین این صرافی نسبت به واگذاری و فروش ارز به واردکنندگان مجاز دارای گواهی ثبت آماری در کلیه گروه های کالایی به صورت روزانه اقدام می نماید.

 

خدمات کارگزاری و مدیریت وجوه نقد در خارج از کشور

صرافی فارابی با اعتبارسنجی و ارتباط با کارگزاران فعال و قابل اعتماد در اروپا ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، چین ، هنگ کنگ ، افغانستان ، تاجیکستان ، روسیه ، عمان و … می تواند به صورت نامحدود نسبت به دریافت ، تبدیل ، انتقال و مدیریت وجوه ارزی صادرکنندگان اقدام نماید. لذا صادرکنندگان محترم با انعقاد قرارداد رسمی و اخذ صورتحسابهای دوره ای ممهور به مهر این صرافی می توانند از مزایای واریز ، نگهداری و خدمات انتقال ارز تراستی های صرافی با کارمزدهای رقابتی استفاده نمایند.

 

خرید و فروش اسکناس

این صرافی نسبت به خرید اسکناس از بازار متشکل ارزی و پرداخت به مشتریان براساس قوانین و مقررات بانک مرکزی با دریافت کارت ملی اقدام می نماید.

 

خرید و فروش سکه، مسکوکات ، شمش و انواع سکه یادبود

شرکت صرافی فارابی با استخدام نیروهای مجرب در امر بررسی و کارشناسی سکه می تواند دستیار قابل اعتمادی در زمینه خرید و فروش سکه ، مسکوکات ، شمش و انواع سکه یادبود به صورت خرد و عمده باشد. این صرافی با ارائه فاکتور رسمی و ذکر مبلغ خرید و فروش می تواند امکان تامین سکه توسط سازمان ها، موسسات ، نهادها بابت مراسم، اعیاد و … را به صورت رسمی فراهم نماید.

 

گفتنی است پس از شیوع ویروس کرونا و به جهت رفاه حال مشتریان، صرافی فارابی امکان دریافت نوبت به‌صورت آنلاین را فراهم کرده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این صرافی به آدرس farabiexchange.com پس از انتخاب سرویس موردنظر، زمان دقیق حضورشان را تعیین کنند.

متقاضیان همچنین جهت بهره‌مندی از خدمات حضوری صرافی فارابی می‌توانند به آدرس تهران، میدان فردوسی، مرکز تجارت جهانی، طبقه همکف، واحد ۶۴ مراجعه کرده یا جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن‌های ۶۶۳۴۲۶۲۰، ۶۶۳۴۲۶۲۱، ۶۶۳۴۲۵۲۱ و ۶۶۳۴۲۹۲۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.