وبلاگ اخبار امکان سرمایه‌گذاری خودکار به کارت نکسو اضافه شد

امکان سرمایه‌گذاری خودکار به کارت نکسو اضافه شد

کارگزاری فارابی
26 خرداد 1403
امکان سرمایه‌گذاری خودکار به کارت نکسو اضافه شد

گروه مالی فارابی از امکان سرمایه‌گذاری خودکار در کارت نکسو رونمایی کرد. با فعال کردن گزینه سرمایه‌گذاری خودکار – که برای نخستین بار در بازار سرمایه ارائه شده – موجودی کارت نکسو در پایان هر روز کاری به‌صورت خودکار به صندوق هدیه فارابی منتقل می‌شود.

 

کارت نکسو محصول مشترک گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. این کارت مانند تمامی کارت‌های بانکی امکان خرید از طریق دستگاه POS، خرید آنلاین، انتقال وجه و… را فراهم کرده است. از این‌رو متقاضیان با دریافت این کارت (یا فعال‌سازی آن روی کارت‌های دیجیتال بانک پاسارگاد خود) می‌توانند به‌صورت آنی از دارایی‌شان در صندوق هدیه فارابی برداشت وجه انجام دهند.

 

پیش از این برای انتقال وجه موجود در کارت به صندوق هدیه، دارندگان نکسو باید پس از مراجعه به فارابی‌زون وجه مورد نظرشان را در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری می‌کردند؛ اما با فعال شدن امکان سرمایه‌گذاری خودکار، وجه موجود در کارت نکسو پایان هر روز کاری به‌صورت خودکار برداشت شده و – به حساب دارنده کارت – در صندوق هدیه فارابی واریز می‌شود. وجه منتقل شده به صندوق هدیه، در روز کاری بعد از طریق کارت نکسو قابل برداشت است.
 


در صورتی‌که پیش‌تر کارت نکسو دریافت کرده یا امکانات نکسو را روی کارت ویپادی خود فعال کرده‌اید، با مراجعه به بخش تنظیمات نکسو در فارابی‌زون می‌توانید گزینه سرمایه‌گذاری خودکار نکسو را فعال کنید. با فعال شدن قابلیت سرمایه‌گذاری خودکار، مانده کارت نکسو شما (مبالغ بیشتر از 50 هزار تومان) ساعت 21 روزهای کاری از حساب برداشت شده و به صندوق هدیه منتقل می‌شود. اگر هنوز موفق به دریافت این کارت نشده‌اید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو اقدام کنید.

cta-nexo2

 

لازم به ذکر است جهت حفظ منافع سرمایه‌گذاران، برداشت خودکار وجه در روزهای پیش از تعطیلات انجام نمی‌شود.

 

دیدگاه