لطفاً شکیبا باشید

تغییر نام صندوق دوم اکسیر به صندوق هدیه فارابی

کارگزاری فارابی
۲۰ فروردین ۱۴۰۲

صندوق درآمد ثابت دوم اکسیر فارابی پس از 5 سال فعالیت، به صندوق هدیه فارابی تغییر نام داد. این صندوق با میانگین بازدهی سالانه 26 درصدی، یکی از موفق‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت بازار به‌شمار می‌رود که از این پس فعالیت خود را با نام صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی ادامه می‌دهد.

 

آشنایی با صندوق هدیه و ویژگی‌های آن

صندوق هدیه از نوع صندوق‌های درآمد ثابت بورسی محسوب می‌شود. این صندوق که پیش از این با نام صندوق دوم اکسیر فارابی در بازار سرمایه به مدت بیش از 5 سال فعالیت می‌کرد، توانسته بود همواره بازدهی بالاتر از سود بانکی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. میانگین سود این صندوق در سال‌های اخیر حدود 26 درصد بوده است.

توجه داشته باشید که سود صندوق درآمد ثابت هدیه برخلاف سپرده بانکی، به‌صورت روز‌شمار محاسبه می‌شود. به این صورت که پس از صدور واحد، به تمامی روزهایی که سرمایه شما در صندوق باشد، سود تعلق می‌گیرد.

 

صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی قابلیت دریافت سود به‌صورت مرکب نیز دارد. با فعال کردن گزینه سود مرکب در حساب کاربری صندوق هدیه، سود ماهانه شما به‌صورت خودکار مجددا در صندوق سرمایه‌گذاری می‌شود و به سود شما نیز سود تعلق می‌گیرد.

صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، از نوع صندوق‌های صدور و ابطالی محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری در آن نیز به صورت آنلاین و از طریق فارابی‌زون امکان‌پذیر است. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در این صندوق را دارید، می‌توانید به راحتی از طریق سامانه فارابی زون، ثبت‌ نام خود را تکمیل و واحدهای مورد نظر را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری معامله کنید.